• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Nytt lån creditstar.se

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 406
Mottagna reaktioner
13 479
Poäng
8 917
Verkligen inte :D

Har typ 70 förfrågningar där, därför jag nekas utav både Slantar och Primal Capital.
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 873
Mottagna reaktioner
150
Poäng
417
Fick lån där i onsdags med 18! Anmärkmingar och utmätningsförsök som dock går ut denna månad men ändå..
Fick du lån hos creditstar med de förutsättningar. ??Det är ju helt sjukt
Tror det var i maj jag ansökte och fick till svar att de godkänner inga anmärkningar alls
 
R

Rore

Gäst
Poäng: 0
Ja det fick jag.. testade för en månad sen där med typ men fick nej då men blev akut så körde på några ställen igen.. och blev konstigt nog beviljad på creditstar och viaconto.
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 873
Mottagna reaktioner
150
Poäng
417
Fick svar av creditstar och kundtjänsten att de inte godkänner anmärkningar så lite lustigt att de låter en del passera
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 406
Mottagna reaktioner
13 479
Poäng
8 917
Alltså deras sms haha

Bästa kund. Återbetalningen av ert lån är grovt försenat. Utestående betalningar kan medföra graverande konsekvenser samt kan medföra att ett betalningsföreläggande utfärdas mot dig. Creditstar.
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Ska bli ett sannt nöje att slutbetala mitt lån där (om lånet från balanzia går igenom) och aldrig någonsin låna av dom igen. Utan tvekan den värsta lånegivare jag varit med om!
 

kex

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 December 2016
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
49
Poäng
147
Alltså deras sms haha

Bästa kund. Återbetalningen av ert lån är grovt försenat. Utestående betalningar kan medföra graverande konsekvenser samt kan medföra att ett betalningsföreläggande utfärdas mot dig. Creditstar.
Dom e riktigt snabba på att skicka det till kronofogden vid misskött betalning så se upp
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp